background

Thursday, April 30, 2009

hati ini memanggil kamu~

perasaan apa kah ini? saya sgt bosan. hehe. SAD exam paper baru habis today. meaning, i left only 1 paper to go, which is my beloved Data Structure~! seyesly quite tough. but i have 3 days to study harder and harder. saya nak lulus. nak sgt. pastu carry mark DS saya x bagus cam member saya. saya nak dpt sama ngan member saya, tp x dpt achieve. saya rasa sebab labtest saya x bagus. x tak dapat buat ngan baik2. saya sedih. SAD exam td pun x berapa nak okay. asyik tgk hussein madya, budak indon tu wat, saya jadi gelabah. terpikir di benak hati; "ADOI! kenapa qiqi x baca ngan byk ni? nak tulis byk2 cam hussein." hussein buat dengan sgt relax! org yg kat sebelah pulak yg takut. saya sgt blank. tak terkata apa dier nak. especially soklan no 3. yg lain ok sikit kot. confident 2 soklan je ok. lg 3, hurm.. heee menyesal nye~ tp sebab saya tengok result carry mark DS saya mlm sebelum tu kot. saya x de mood. hurm, so nampaknye kena study la utk DS kesygan ku itu. :) saya x nak tengok muka saya dlm kelas tu lagi. saya malu. sangat malu. asyik muka saya je ada dlm tu. saya sendiri bosan tgk muka saya dlm kelas tu. kalo comel + pandai nye muka xpe ar lg. ni asyik wat muka blur + mengantuk. apa la. patut malu akan diri sendiri. hehe ni pun patut baca buku DS ni. sila hafal ya~ hahaha
pastu apa lg eh.. oh yeah. siapa dh tengok 'talentime' by yasmin ahmad? pretty good movie though. that indian guy is soooo hensem~! haha. but i like the songs more la. sungguh bermakna. haha. anyway, ada satu lagu ni called 'angel' by atilia. i'm not sure whether most of u know her or not. but that is one her song beside sangkar. this song have 2 versions which is in english as well as malay, just like the other 2 songs sang by aizat called 'just one boy' and 'i go'. good translation i can say. ahaa quite good~! anyway, this is a portion of the angel song in malay, which kept singing and stuck in my brain:
angel, tunjukkan la mata hati mu
seperti selalu
ku tahu
kerdipan bintang
pasti kau hilang

(chorus)
bawa daku bersama mu
oooo
bawa daku bersama mu
oooo

ku inginkan hanya kamu
percaya la kepada ku
angin hembuskan rindu ku
ku tahu nurani diri ku
mahu ku hanya kamu
lirikan senyuman yg membisu
tetapi hanya kamu
ini x penuh tau. atas dier dh hilang. saya x dapat tangkap apa dier nyanyi. hehe.
this is the english version:

Angel
I have a dream of you I can't defined
You've been on my mind
Don't go
I feel lost without you by my side
Lost and on my own
Yeah I'm falling for an angel
Angel
Your brightest star is shining next to mine
Every night and day
You know
Stars exploded then they fade away
Then they fade away
Yeah I'm falling for an angel
Yeah I'm falling for an angel
Would you please be my babe
Come by and I lay you down
I'm loving when you say
I love you too
Won't you please be my honey
I'm sorry that I let you down
Your eyes are breaking my heart in two
Break my heart in two
Angel
May the one above us keep you safe
Every night and dayIf he knows
How I love the smile all on your face
When you are here to stay
Yeah I'm falling for an angel
Yeah I'm falling for an angel
so long, so slow, yet so romantic~! haha saya agak suka lagu nie. sebab saya teringat sesuai. certain people akan tahu kenapa saya suka. ada lagu satu lagu saya suka juga. tapi nanti la saya copy and paste the lyrics.
owh how i really can't wait for holidays~! i want my holiday! i want i want i want. sgt penat dh. roomate dh packing barang. dierorg dh habis exam! best nye. apatah lagi roomate saya sempat berlawak kata 'kiki, nak coklat utk awak. utk happy2 day. exam saya dh habis and saya nak balik!' wahh jeles. haha. saya ada lagi satu paper. x best. :)
saya nak gi genting~ sapa nak teman? jom la gi ramai2. :) saya nak.

2 comments:

noAzrie said...

cite tue besh ek..

tp npe azrie cm xde prasaan nk tgk cite tue...

cite bru psal

The Origins of Wolverine tu lgiK org nk tgk!!!!

KikiLala-Shawls said...

ohohooo
saya nak tgk jugak~!
jom azrie~! :)
saya nak tgk Wolverine! :)